V šesté minutě faul


„V tomhle zvráceném světě není nic trvalého, ani naše trápení.“




 Kolikrát jsem si říkala, že už s tebou nebudu mluvit. Brala jsem tě něco jako bývalého kamaráda, který mi ublížil, ačkoliv jsem mu věřila. Od té doby jsem tě nechtěla potkat, vidět, nebo slyšet jen sebemenší zmínku o tobě. A teď tu jsi. Celý týden mi chodíš za zády a svým ostrým nožem mi kreslíš ornamenty na záda, která pod tíhou všech věcí sotva drží. A já jsem odhodlaná ti s koncem týdne dát sbohem. Stejně tak jako jsem to udělala před rokem, před dvouma a několika lety zpět. 
 Milá kamarádko, skoro bych zapomněla na tvé jméno, jak že to bylo? Deprese? Ok, milá deprese. Ačkoliv teď píšu z posledních sil, stále bych ti chtěla věnovat víc než pár slov. 
 Co začal týden, jsem tak unavená, že nemůžu spát. Tak slabá, že nemůžu stát. Moje hlava je těžká, mám obrovské migrény, kort z dneška...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sedmá minuta o ničem

Osmá minuta plná strachu