Pátá minuta o ničem


Krása žen se nám líbí právě jen proto, že má své kazy.
 Mé nehty jsou krásně upravené. Mají správný tvar, skvělou barvu laku a ani ten nepřetahuje. Každý je chválí. Nikdo už ale neví, že pod tím lakem se skrývá polámaný a slabý kus.
 Chválili mé vlasy. Mají úžasnou barvu a jak krásně jsou lesklé. Pod tou barvou se skrývalo to samé. Slabý vlas, který se sotva držel života.
 Obdivovali mou postavu. Ale jediná já jsem věděla, že není dokonalá. Jizvy, které se linuly po bocích naznak toho, že jsem příliš rychle vyrostla. Jizvy, které v dětství znamenaly štěstí. Pomeranče, které byli poskládané po celých mých stehnech. Styděla jsem se jít v plavkách, jelikož všechno pro mě bylo větší, než když jsem nedokonalosti schovala. Styděla jsem se za něco, co ostatní obdivovali, ačkoliv neměli šanci něco vidět.
 Makeup, který zakrývá jizvy po akné a oči schované pod vstvami řasenky. Moje oči byly zrovna to, co každý miloval a to trpěly nejvíc. Viděly tolik lží, smutku, násilí.


 
 
 
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V šesté minutě faul

Sedmá minuta o ničem

Osmá minuta plná strachu