Druhá minuta


„Lidi si nepíšou deníky pro sebe. Píšou je pro druhé, jako tajemství, který nechtěj prozradit, ale chtěj, aby ho všichni znali. Jediný bezpečný místo pro vaše myšlenky je vaše paměť, kterou si lidi nemůžou vzít a přečíst, když se nedíváte, alespoň zatím.“

Vlastně nejsem tak zajímavá, jak by někteří čekali, když o tom píšu blog. Ale víte, kromě toho, že jsem zjistila to, že čtení blbostí je náplň života několika z nás, zjistila jsem, že ještě raději než to, čtou lidi tajemství. Slova, která nikdy nebyla řečena. Nápady, které nikdy nebyli uskutečněny. Zajímá je soukromí ostatních, ačkoliv na to nemají sebemenší právo.
 Já teď sedím za počítačem a píšu. Zajímá vás, jak zrovna teď vypadám? Šíleně. Jako každý večer, když smyju svůj druhý obličej, svoje druhé já. Shodím šaty a obléknu si pohodlné, ošuntělé věci. V uších mám tu jedinou hudbu, u které jsem zvyklá psát, protože to dneska nedělám poprvé. Píšu možná bilionté slovo další knihy, která možná ani nepozná oči jiných lidí. Možná skončí jako moje malé tajemství, možná si ji ale také přečte každý. Ale já jsem připravená vám říct tajemství, ukázat život, který nezná nikdo z vás. Život někoho, koho ani možná nikdy nepoznáte. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V šesté minutě faul

Sedmá minuta o ničem

Osmá minuta plná strachu